Alla inlägg under november 2007

Av evelina - 7 november 2007 11:51



Sitter och väntar på att Sandra ska komma hem från skolan så vi kan åka ner på stan en snabbis :) Ska titta efter en ny fleece dress till william eftersom han har växt ur den gamla.. eller han kan ha den om han har en t.shirt o långkalsonger, men jag vill ha en större som han när det inte är jätte kallt ute. Det blir lite varmt med overallen och åkpåsen. Får se vad jag kan hitta :) Även fleeceoverallen jag köpte använde jag en gång innan den vart för liten (som med 80% av alla kläder han har) så det var ju synd. Blir bra till nästa barn då!


William vilar så jag tänkte att jag skulle göra mig klar o så, sen när han vaknar är det bara o ge han lunch sen gå =) Vi ska promenera till stan, hurttig som man är! haha.

Ska se om jag ska lämna William till mamma en stund sen så jag kan åka ner o sola, det behövs!


Älskar er mina killar!

Av evelina - 6 november 2007 20:38



Har varit på sista mammaträffen idag i nacksta, lite tråkigt att det ska ta slut nu när dom börjar bli så stora.. Men en tjej bjöd på smörgåstårta, hur gott som helst =) Tyckte william med! Sen var jag med emma på stan, skulle hitta jacka o ett par skor, o tro det eller ej :D men jag gjorde det!! Lägger ut två bilder som jag har försökt att fixa i evigheter nu, haha :P

'



Av evelina - 5 november 2007 20:18



Har vi varit på idag, sen åkte vi till birsta :) Tänkte lägg in nån bild.. Lite kul med bild annars äre tråkigt att läsa! Försökte iaf hitta en jacka o ett par skor idag, men hur gick de? Åt helvete.. :( Men ska göra ett nytt försök imorron med emma :) Då ska vi lyckas, haha! jaja ikväll äre prision break!! :D :D


Av evelina - 4 november 2007 19:59



Där har vi tre variiit idag, mysigt :) Gått promenad, käkat på restaurang, spelat billjard o så.. en  BRA söndag :D älskar er killarna mina!


Skrev förresten inte om att jag var på babysim i måndags.. hmm.. men ska iaf dit imorron igen :) Sköj. Men det är inte så kul att skriva när man inte har några bilder, mamma har ju dom på telefonen.. Men är riktigt sugen på att lägga ut dom, mina bruna feta kropp=).. Måste gå upp i vikt, hua.. ingen försöker som jag men misslyckas messsst! skit!


det blir en sommar i sverige med diiiiig ;) bonde söker fru, finns det nå världelösare?


Jobbade i lördgas, med emma o nadia.. det var väl kul o träffa emma.. Kändes ungefär som o träffa nån som har uppstått från de döda =) Ne men vi snackade lite o så.. det var ju bra.. lite uppdatering.


Iförrgår var jag med Linuz & Renee :) Fast linuz satt väl mest o prata med danne bara men jag o renee fick mycket sagt, tycker om hon mer o mer för varje gång jag träffar na :D Men det kan bero på att vi är rätt lika i sättet hon o jag.. ja, det återstår att se =)


Funderar även på om jag ska byta tillbaka till blogg.se. det är jobbigt med bilderna här.. vem vet.


Av evelina - 3 november 2007 08:55


Nu har det kommit lite snö, mysigt =) Nu sitter jag & väntar på att tiden ska gå, sen ska jag iväg o jobba. Har inte alls så mycket att skriva mer än att jag håller på att planera williams kalas :D Tänkte ha hans kompisar på förmiddan o sen släkt o vänner på eftermiddan :) Eller vid 3-4. Har ju inte världens största lägenhet. Hoppas att det blir bra iaf =)) Om ni har tips får ni gärna skriva det!


tjing


-


Nu sitter jag här o har väl inget vettigt att skriva, som vanligt.. Haha william är så söt! Jag la han o sov som vanligt.. sen efter en stund hör jag hur han börjar prata(sitt språk) o så tänkte jag att han hade vaknat. Men jag satt kvar o väntade, när jag gick in så sov han? Alltså han pratade o höll på i sömen, haha han är så söt :D Han håller på att lära sig att pussas nu fast det blir lite fel med överläppen.. :) haha. Nu har han tre tänder! den fjärde på väg!


Imorron skaaaaaaaaaaa vi till huddik, hehe mysigt =)


nej göttans folket, nu blir dusch sen sova :) Gud vad skönt o få duscha ensam för en gångs skull :)



ser på tv o lutar sig tillbaka, haha :)



mat

Av evelina - 2 november 2007 17:45



Nu har vi nyss käkat =) Fläskfilé, klyftpotatis o beasås, skit gott vart det :D Nu är jag proooopp mätt o ska leka lite med william.. så äre!

Presentation

Omröstning

vintern?
 bra
 sämst
 spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards