Alla inlägg den 17 november 2007

Av evelina - 17 november 2007 20:14



Vart lyckat! Mycket roligare än vad jag trodde att det skulle bli :) Vi har först här några st, sen ramlade det in massa folk.. tyckte jag på denna lilla yta. Det var jag, linda, alex, malin, regina o sandra. Sen kom nadia, merima, jocke;)haha, vilma, anton, erik. Satt här till ungefär 12 sen drog vi ner på primero, lite folk tyckte nyktra vilma så vi gick till coppers, där var det fett roligt :) Träffa massa folk o dansade o så. Men det blir inte igen på ett braaaaaaaa tag..


Sen idag har jag varit hos lillsyrran min hela dan, käkat o hjälp henne o städa.. fast jag vet inte hur mycket jag städade;) Nu ska jag prata lite på msn sen gå o lägga mig.. rikitgt trött.



Ibland känns det som att det är lika bra att gå, gå o skaffa sig ett "nytt" liv eller hur man ska uttrycka sig.. Hjärnan går på högvarv o snart är beslutet taget..


Du vet aldrig vad du har förren du har förlorat det.

Och kanske är det lika bra.

Presentation

Omröstning

vintern?
 bra
 sämst
 spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards