Alla inlägg under december 2007

Av evelina - 31 december 2007 15:46



Skulle egentlingen inte göra nånting speciellt ikväll men så bjöd amanda mig o renee på middag/fest :) Så william ska vara hos mormor medans jag äter middag o så sen ska jag upp dit o sova. Får se om han sover under 12slaget, det lär låta som satan som vanligt. Jag hatar raketerna! O folk i nacksta tror att det är nyår hela december o januari ut.. idioter. jaja:) Det ska bli mysigt ikväll=)


hej

Av evelina - 29 december 2007 20:41



bara springer förbi.. william börjar om han får plats på dagis i början februari. då har jag bara en månad kvar med han hemma:( men jag vill verklingen börja jobba riktigt, orkar inte sitta hemma längre. William börjar bli stor o vill väl börja på dagis o göra mer saker på dagarna. Hoppas att det går bra bara:)


Nu är jag helt slut, ska lägga ut julbilderna på bilddagboken sen sova:) skööönt.


Imorron flyttar renee in hit;) haha som hon sa. Hon ska vara här tills måndag eller längre? jag vet inte.. det lär visa sig =))


Hejhej

Av evelina - 25 december 2007 20:50


 

Skönt.. :) Nu ska jag skriva allt jag har gjort dom senaste dagarna;)


I söndags jobbade jag till 4, då kom danne,mamma o wille o mött mig sen gick vi o handlade. Upp till mamma o hämtade williams väska o sen hem o gjorde mat :) Vi åt rostbiff, strips o sås, skit gott =D duktig kock.. På eftermiddan fick jag (jag var tungen) o öppna ett av dannes paket, ett jätte fint halsband där det stog "jag älskar dig" :D gulligt


På lördan klev vi upp tidigt o åkte till dannes mama, fikade o så :) Sen hämtade mamma oss så åkte vi hem till hon.. Dom tittade på kalle o jag sov:) Precis när jag höll på somna så väckte danne mig.. då vart jag sur, fast jag somnade om sen ;) Åt vi lite mat, elelr mycket mat :D sen öppnade vi julklappar o förhoppningsvis så vart alla nöjda:)


Jag fick bla

en digital kamera

ett tvättställ

parfym

julpynt;) av mamma haha

3 halsband

micro

elvisp


william fick;

ett trumset

böcker

kläder

piano

leksaker

stickad tröja

sterio

skivor

ett ullfäll

puzzel

+ mycket mer som jag har glömt;)


danne fick;

1300:-

en stock snus

påfyllning till mobilen

en laddare

500:- till en tatu

örhänge

en bok

o en puss;)




Idag är det tisdag o vi har inte gjort så mycket.. eller vi var hos syrran o fikade för hon fyllde år :D grattis. Sen tänkte jag gå ut men jag ångrade mig, det är så mkt folk ute.. :p alltid en undanflykt, haha. Käkade middag sen la vi william vi halv 8, åt lite chokladpudding till efterrätt o nu ska vi väl gå o lägga oss:) Eller jag iaf, danne brukar komma senare :p


 
































Av evelina - 20 december 2007 20:43



Jag hade precis lagt William o skulle göra mig klar för att jag skulle sova, var så jävla trött.. Då knackar det på dörren, det var angelica o mange o dom hade med sig en present =D En digital kamera!!! Wooo nu är jag lyckligast i hela världen :DDD Det enda jag önskade mig fick jag, skit bra =) Jag som har gått runt o oroat mig för hur jag ska kunna knäppa kort på jul o så eftersom min andra gick sönder, men nu är det löst !! :D Tusen tack mange o syrran!

Av evelina - 20 december 2007 11:51



Nu ska jag, syrran, william o linda snart till ikea.. William ska bara vakna först o äta lunch:) Ska handla julklapparna, har ju inte handlat en enda.. så det kan nog bli en tuff dag, haha:) Men det blir inte så många alls, har varken ekonomi eller lust att handla till halva sverige:) Det blir till william, danne, mamma o syrran typ=) det blir bra de.


Fick julkort av tobbe o dannes mamma idag :D roligt att någon tänker på oss iaf :) haha. Så nu har jag svarat på tobies brev o fixat försäkringskassans skit så ska jag skicka det idag :)


Nu ska jag själv klä på mig o göra mig färdig så jag är klar när lillen vaknar :) eller lillen o lillen, stod o tittade på han igår när han sov o insåg hur mycket han har växt, fyf*n vad stor han har blivit.. hans huvud är nästan lika stort som mitt... snart ;) haha han bara växer o växer.. :)


hej

Av evelina - 19 december 2007 20:30


(hoppas de stavas så;))


Idag har vi varit på bvc o tagit dom sista sprutorna på ett tag, vaccin mot lugninflamation :) Skönt att veta att han har det.


Sen har vi varit hemma o vilat o lekt o så=) Sen gick jag,sandra o linuz till ica för jag skulle hämta ut mitt halebop kort, eftersom jag lyckats byta abonemang på 3 mobilen så äre lika bra o ha kvar det eftersom det var så billigt i månaden. Så ska jag använda halebop telefonen eftersom alla har de nu för tiden;) De blir bra de, har saknat min gamla nokia telefon från stenåldern :D haha.. Sen gick jag o linuz hem hit o prata lite o umgicks.. Nu är jag dö trött o ska snart packa i hop o gå o lägga mig:))


hejhej

Av evelina - 17 december 2007 10:26



Idag är det måndag & babysim igen:) skoj. Igår var det bara för dom som hade varit sjuka & missat en gång.. träffade en som var på 45an samtidigt som oss, pratade lite o så:) kul o se att han hade blivit stor =D Han är 11 dagar äldre än william o han har precis börjat ställa sig i krypställning, det är ju skönt att veta att dom ligger ganska lika. Han är oxå född vecka 28.


Iaf så har William börjat sitta så konstigt, han lägger sig framåt precis som han inte har nå muskler i ryggen kvar.. Men jag kan tro att det är för att han inte vill sitta utan åla omkring, för det ser ut som han vill ner och han tar sig ju ner oxå. Detta återstår att se.. vågar ju fortfarande inte lämna han ensam sittandes eftersom han är van o bara tippa om han ska lägga sig ner o då slår han sig ganska rejält.. men jag måste ju börja låta han sitta ensam nånstans förutom på hans matta, han är ju fasktiskt ett år o då förväntas det ju lite mera :b


Nu ska vi vila lite innan vi ska åka o bada:)



Av evelina - 16 december 2007 20:35



Var på stan i dag med syrran innan babysimmet, oså kom det fram två tjejer(lotta o lina, tror ja de va) med ett paket o sa "vill du ha det? du får det om du vill" o jag vart chockad o tänkte att dom drev emd mig :s men sen sa dom att det var från bolaget på stan.. så jaa sa jag o tack :) O sen öppnade jag det när jag kom hem, trodde det var nå krams, men icke! det var en brödrost från Obh nordica :D En värsting, tack så hemskt mkt att just jag fick den =D


Mycket mer har jag inte att tillägga.. joo, jag undrar om ni tror att Sony ericsson K850i verkar bra?? jag är så sugen på en ny mobil=/ ska nog kolla på telia butiken innan jag bestämmer mig, man kan ju inte se riktigt på internet:)


tjing

Presentation

Omröstning

vintern?
 bra
 sämst
 spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards