Alla inlägg den 19 november 2007

Av evelina - 19 november 2007 20:44


Inte en sån lyckad dag idag, hah!


Jag & Angelica skulle åka till babysim. Resan började kvart i 12 & slutade 15..  

När vi väl var där så var det inge babysim, det var nå fel på poolen.. Så det vart inge bad! Traskade tillbaka till bussen o inser att vi missade den med 5 min, FFF*TTmatfors kände jag just då. Nästa buss gick om 1,5 timme så vi åt på dannes o traskade runt på "STAN" som mamma så fint sa.. haha aja vi fördrev tiden iaf.


Sen hoppade vi av på sibylla för jag skulle skriva mina timmar denna månad, vart inte så mycket men det räcker :) Hem & åt mat & lekte lite, sen bestämde mamma, jag & angelica att vi skulle ner o sola. Vilma kom förbi en stund o snackade lite med William ;) haha.


Nu äter jag chips o popcorn o dricker cola o vill veeeeeerkligen att klockan bara ska slå 10 så vi kan se prison!! Kommer somna i första pausen som vanligt........  Men klockan är bara tio i nio men det känns som den är 12.


Imorron ska bli en bra dag :) Ska nog först på stan med nån som vill gå med mig.. nån sugen;)?? Sen ska vi hem till lins o äta o så :) Som en dejt, fast inte.. som en kompisdejt!! :D haha sånna har jag bara haft med Vilma förut.. tragiskt! haha.


Mina hjärtan som jag älskar över allt annat, daniel & william.

Presentation

Omröstning

vintern?
 bra
 sämst
 spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards