Direktlänk till inlägg 13 november 2007

sådärja!

Av evelina - 13 november 2007 20:57



Då var allting fixat för imorron =) Varit & handlat allt till kalaset & så.. bara 1000:- ;S Tur att dom bara fyller en gång om året! haha :) Varit på ikea/birsta sen handlade vi på kvartum sen hjälpte angelica mig & städa lite sen bjöd vi Mange & Angelica på mat :) Som hon lagade & halft betalade ;p hehe. Wok med fläskfile o nudlar, gott!!


Gruvar mig liite för imorron fast samtidigt ser jag framemot det, fast det blir så mycket folk :O


Iaf så var mamma hit med Williams present, han fick en traktor :) Fast han kan inte använda den på ett bra tag men han gillade den iaf :) tuta o grejer ;) hehe.


Nu ska jag gå & lägga mig & se på tv, helt slut!! hejhej

 
 
Nudel

Nudel

14 november 2007 00:28

Vet inte vad det är för fel men då du skriver din länk i kommentaren så kan jag inte klicka mig in på den.. Jag gick genom "favoriter-mappen" nu. Då kom jag in på din blogg..
.
Oscar stog upp och gick om man höll i hans händer då han var 16 månader. Efter ett tag gick han 1-3 steg helt själv om han gick emot en. Men inte förns vid 18 månaders ålder gick han själv. Fasst väldigt ostadigt. Han var runt 20 då han kunde gå utan att ramla efter vartannat steg ;) Han var väldans sen.
.
Hur är det med william? Går han något då du håller i honom? En del barn kryper ju aldrig. Oscar var ett sånt barn. Han ålade tills han började gå. Sen kom han på att han kunde krypa men det var ingen riktig krypställnng utan mer halvålande med höga knän =p
.
Är william bra på att "ta emot sig" då han tappar balansen och ramlar från ståendes/sittandes? Oscar var jättedålig på det. Tog inte emot sig med händerna alls utan föll pladask så att det rann blod ur både näsa och mun, varje gång.

http://nudlans.blogg.se

 
Nudel

Nudel

14 november 2007 09:59

Som du förklarar Williams beteende låter precis som Oscars då han var i den ålern. Vi lånade oxå hem en dyyyr skumgummimatta (gratis förståss) som vi kunde öva på. Han var ju riktigt sen med att hålla huvudet. Den var jättebra. Det är jobbigt då dom inte tar emot sig själv för de fortsätter ju att vara så även då de KAN gå. I alla fall i Oscars fall. Så man fick verkligen vara med och beredd. Nu kan han förståss ta emot sig. Nu är han ju stoor grabb ;)
.
Då vi gick hos sjukgymnasten tyckte dom han var sen med att gå, trots att de räknade med hans för tidiga födsel (korr.ålder). Så vi blev ju oroliga över att det var något fel på honom men sen sa det poff och han kunde både, sitta, stå, springa, gå. Vid två års ålder hände det mesta. Hoppas William säger "poff" snart och kan "allt" han med =) Man är ju så orolig tiden innan man vet om något är fel. Fasst så kommer man nog känna ända fram till de att dom börjat skolan och ett tag till efter det.
.
Oj vad jag surrar =p Det är kul/sönt att surra av sig med någon i liknande situation. William var ju mycket tidigare (om man räknar utveckling, han föddes väl i en vecka och var i en tidigare "fas" vad gällde utveckling?) men dom både är ju ändå mycket för tidigt födda =)

http://nudlans.blogg.se

 
Nudel

Nudel

14 november 2007 09:59

Förrästen! GRATTIS TILL HONOM IDAG NUDÅ! Stooora pojken! =]

http://nudlans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina - 21 juni 2008 20:00

99 mms evelinapersson

Av evelina - 21 juni 2008 19:56

99 mms evelinapersson

Av evelina - 21 juni 2008 19:56

99 mms evelinapersson

Av evelina - 17 juni 2008 19:44

99 mms evelinapersson

Av evelina - 25 maj 2008 21:30

99 mms evelinapersson

Presentation

Omröstning

vintern?
 bra
 sämst
 spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards