Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av evelina - 21 oktober 2007 22:05

ska ge mig in på en lista.. hmrf.. 



 Jag har en:


[x] Mamma

[x] Pappa

[x] Styvmamma

[] Styvpappa

[x] Styvsyskon

[x] Bror

[x] Syster

[x] Systerson

[ ] Systerdotter

[ ] Brorson

[ ] Brorsdotter

[x] Mobiltelefon

[x] eget badrum (Snart snart snart...)

[x] eget rum

[ ] swimmingpool

[ ] Hot tub

[ ] gästrum

[x] Dator

[x] TV


TOTAL: 12


[x] en säng lite större än normalt

[x] Mer än 4 par skor

[x] Solglasögon

[x] Klocka

[x] mp3spelare/iPod

[ ] en fungerande PS2

[ ] Nintendo Wii

[ ] Xbox som funkar

[ ] Nintendo 64 som funkar

[ ] Gameboy/ Advance

[ ] Gamecube

[ ] nintendo ds


TOTAL: 5


[x] Poker-bord

[ ] Basketkorg

[ ] Hockeyspel

[ ] Biljardbord

[ ] pingisbord

[ ] Fooseball (fotbollspel)


TOTAL: 1


[x] Nattduksbord

[ ] Stereo på rummet

[x] CD spelare

[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE

[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort


TOTAL: 2


[x] Jobb/sommar jobb, jobbar en gång i veckan

[ ] Shoppar minst en gång i veckan

[x] har dyr parfym/cologne

[x] AIM/MSN

[x] Kamera/video kamera


TOTAL: 4


[ ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling(moped.. haha)

[ ] Gitarr/trummor/basgitarr

[ ] Piano/Keyboard

[ ] något annat instrument

[ ] varit på en kryssning

[x] rest utomlands

[ ] haft en personlig tränare

[x] dyra smycken(några fåååå)

[x] träffat en kändis


TOTAL: 3


[x] Platt/locktång

[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll

[x] har 1000 spänn på dig just nu

[x] kreditkort, debetkort eller bankkort

[x] rest i Europa

[ ] Varit på Hawaii

[ ] Varit i USA

[ ] Varit i Asien

[ ] Varit i Australien

[ ] Varit i Afrika

[ ] Varit i Sydamerika


TOTAL: 4


[x] Föräldrarna har bil

[ ] Jet ski/båt

[ ] Husbil/vagn

[ ] Jag har en bil


TOTAL: 1


[x] Hemmagjord mat nästan varje dag.(den jag lagar är väl hemma gjord?)

[ ] suttit i en limo

[ ] suttit i en helikopter

[ ] äger en videokamera

[x] egen laptop

[ ] egen dator


TOTAL: 2


TOTAL SUMMA: 34


1-22 = Ghetto-kid

23-32 = vanlig

33-40 = bortskämd brat <- kan jag INTE hålla med om..

41+ = uppeklassens snobb

Av evelina - 21 oktober 2007 12:45


 

Jag vill ju skriva blogg varje dag för det är rolig att gå tillbaka & läsa senare.. men jag glömmer alltid vad jag har gjort när jag väl sätter mig här, haha:) men nu ska jag göra pannkaka o äta lunch så ska jag skriva allt jag gjort ikväll senare.. o igår! :P haha



Nu är jag här igen, har givit william kvällsfika & lagt honom :) Han är eller håller på bli sjuk eller så är det nånting annat skumt på g, konstig är han iaf! Han som aldriiig gråter men idag har han varit skum.. men det går över =)


Var i huddik med mange, angelica, william o danne i lördags =) Köpte lite julklappar o kolla ringstorleken ode ;) haha "få inga förhoppningar nu" danne är söt han! haha. jaja nu ikväll har jag varit hos åke, min morbror. Dom har ju fått valpar o inte var det lite heller utan 14 st.. haha såååå söta :D dom minsta jag sett! Dom gjorde ett bra jobb som fick alla att överleva! för oftast dör några st, spec om det är 14, det är ju ovanligt! =) Hoppas hon parar rotwilern(stavingn) o dalmatinen för då ska jag ha en valp!! Hon är huuur fin som helst =) Nog om de!


Måste ta mig i kragen o åka o rida ja, ska nog göra de imorron =) jajjemensan.. sen har jag väl inte så mycket mer att skriva skulle jag tro =)


ska gå o lägga mig nu så klockan blir 10 imorron för då börjar bra progget :D



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

vintern?
 bra
 sämst
 spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards