Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av evelina - 16 oktober 2007 19:53



Där har jag varit idag, ridit o käkat mar. Mysigt värre.. det blir bara bätter o bättre med ridningen, men med tanke på att det är en gammal travare så tar det lite tid med den "riktiga" galoppen osen det viktigaste är ju att lär känna varandra! Ska åka o rida imorron på dagen med men då lämnar jag vilde bill hemma, så jag kan åka hem efter ridningen så jag kommer hem nångång! Annars blire så sent. Inte för det är nå problem men jag ska städa o skit imorron =) Beställa nya ridbyxor ska jag göra med!! 


Har fått papper om baby simmet o jag tror jag hoppar det faktiskt, det är bara badtid 30 minuter fast det hela håller på 1 timma. Och när vi är på sporthallen brukar vi bada betyyydligt längre så, njae slöseri med pengar med tanke på att jag behöver ett par nya vinter skor =) Såg ett par fina på skopunkten, MEN dom fanns bara i 41.. skit! Men på skokanonen fanns det ett par fina som jag vill åka o titta på :) nog om däääääääääää. 


varför ska el vara så dyrt??? jag förstååååååår inte!! jajajajaja.


Nu ska jag prata lite med daniel sen sova=) gondatt




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

vintern?
 bra
 sämst
 spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards