Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av evelina - 17 oktober 2007 22:13



Man hamnar alltid här på kvällen, konstigt nog..


Iaf idag på dag var jag & red.. det gick väl bra förutom att jag har såå ont i magen, förstår itne vad som är fel.. Ska ringa vårdcentralen imorron o titta upp det för det funkar inte längre =/ Sen ringde chefen o bad på sina bara knän (haha) att jag skulle jobba mellan 4-7 o med tanke på bonusen så gjorde jag de :) Det gick oxå bra MEN nu är jag heeelt slut =( Ska gå o lägga mig snart för imorron äre mkt på schemat! Ska ringa runt på morronen sen förskolan sen hoppas jag att jag får nån tid på vårdis på dan för sen börjar jag jobba fyra :) så äre.. skönt nu när räkningarna börjar rulla in, OCH FOLK VÄGRAR BETALA TILLBAKA SKULDER! så jävla irriterade. Åandrasidan är det mycket som är irriterande/tragiskt, folk faller ju om vartannat. Men det blir ju eran egen död så vad gör det mig =) patetiskt.. men ska jag sitta här o skriva om allt o alla jag är less på då är jag inte klar på ett bra tag.


Sitter o pratar med lina på msn nu o ska väl bara prata klart sen knoppa, skönt =))






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

vintern?
 bra
 sämst
 spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards