Direktlänk till inlägg 3 december 2007

tvättmaskiiin

Av evelina - 3 december 2007 21:23



Vi hann åka ut o köpa den, mamma slutade 4 =) Så nu har jag en tvättmaskin.. i vardagsrummet ;D haha. Det är ju alltid nånting vettni, det var inte draget nå vatten o blabla men förhoppninsvis fixas det imorron=) Uffe är snäll han som ordnar!! tack! Det är en bra julklapp till mig o daniel, mycket mer lär vi inte få nu när Wille är med i bilden ;) Men det är lika bra de, han ska ha allt.. o lite till!!:D Ja men jag fick ju en micro, verrry behövligt!


Jag har börjat störa mig på barn med utåtstående öron, inget illa mot nån speciell. Eller inte på barnen utan föräldrarna som inte gör nånting?!  Och det är ju absolut ingens fel, MEN varför gör inte föräldrarna nånting:O? Det var en tjej som sa till mig på mammaträffen att hennes son hade sånna öron men hon använde mössa, kepa eller pannband när han sov o så, o sen gick det bort:) Dom är ju så lätt att forma när dom är småa. Det är skit gullgit när dom är småa men jag tror inte dom tycker att det är så kul när dom blir äldre, eller? Äh, det är ju inte heller min sak o snacka om men var bara tvungen att dela med mig lite om vad jag tkr.. Undra om man kasnke inte ser att dom har de?:O ne jag vet inte alls ja..


Nu ska jag plocka ihop sen jag ska gå o lägga mig o se prision break, somnade ju förra veckan men amanda gjorde ett tapert(?) försök att berätta vad som hände, hahah. Vare han, eller han? eller vafaaaaaan.. typ så, det var jag ju inge klokare av!


Vad vore jag utan mina två killar? älskar er mest av allt!



 
 
Nudel

Nudel

4 december 2007 01:21

Kan man alltså bända in öronen? Hur långt tid måste man hålla på dårå? ..låter som en evighetsgrejj. Jag tycker min sons öron står ut lite mer än behövligt =p Måste köpa ett pannband i modell small som trycker in dom =)
.
En lustig grejj med bilden är att jag tycker mig se swärfars balkong, åtminstone hus ;)

http://nudlans.blogg.se

 
Ingen bild

amanda

4 december 2007 10:39

det var inte polisen ;) hehehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina - 21 juni 2008 20:00

99 mms evelinapersson

Av evelina - 21 juni 2008 19:56

99 mms evelinapersson

Av evelina - 21 juni 2008 19:56

99 mms evelinapersson

Av evelina - 17 juni 2008 19:44

99 mms evelinapersson

Av evelina - 25 maj 2008 21:30

99 mms evelinapersson

Presentation

Omröstning

vintern?
 bra
 sämst
 spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards